Atelierul de pânză merge la București Business Days

Se apropie EVENIMENTUL DE AFACERI AL ANULUI – Bucureşti Business Days!

Noi vom fi prezenți cu un stand de sacoșe și, cu această ocazie, ți-am pregătit o doză dublă de entuziasm:  faci o faptă bună și, în același timp, primești un discount de 10%, dacă la înscriere pentru Bucureşti Business Days folosești codul: ViitorPlus10. 5% reprezintă o donație care susține dezvoltarea proiectelor ViitorPlus, inclusiv a proiectului Atelierul de pânză – care produce sacoșele de pâncă. Acest discount se cumulează cu oferta promoționala deja existentă.

În perioada 10-11 decembrie, va avea loc la Bucureşti cea de-a 13-a ediţie din suita de evenimente Business Days, care îşi propun, să ofere „inspiraţie, experienţă şi oportunităţi celor care vor să genereze valoare în România”.

ViitorPlus la Bucuresti Business Days

Sunt aşteptaţi la eveniment peste 800 de participanţi, reprezentanţi ai mediului de afaceri, antreprenori, manageri şi specialişti.

INSCRIE-TE să participi AICI . Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

DETALII DESPRE EVENIMENT

Pentru prima oară la evenimentele Business Days, va fi pus în dezbatere subiectul educaţiei în România. Se va pune accent pe modalităţile concrete şi inovative prin care mediul de business se poate implica în revigorarea sistemului educaţional.

Cu o arhitectură unică în România, evenimentele Business Days le oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe cinci paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri:

* Conferinţe – care au rolul de a-i încărca de energie pozitivă pe cei prezenţi şi a le oferi idei, prin analize ale tendinţelor şi ale oportunităţilor de dezvoltare;

* Workshopuri – care au rolul de a dezvolta abilităţi prin schimb de experienţă şi interactivitate.

* Prezentări key-note – sesiuni speciale, la care sunt invitaţi key-note speakeri şi care sunt centrate pe teme de maximă importanţă pentru succesul afacerilor: excelenţa în relaţia cu clienţii, antreprenoriat – reguli de aur pentru performanţă, inovaţia şi creativitatea ca şi factori diferenţiatori, leadershipul şi managementul eficient al echipelor.

* Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunităţi de business şi de a identifica potenţiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea întâlnirilor la eveniment este facilitată prin aplicaţia mobilă meet me, utilizată de participanţii interesaţi de a face matchmaching la locul evenimentului. Aplicaţia meet me dezvoltată de organizatori permite căutarea, filtrarea şi sortarea bazei de date a participanţilor, după 4 criterii: domeniu de activitate, funcţie, companie şi nume.

* Start-up suport – acţiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei direcţii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei; întâlniri cu investitori şi mentori, precum şi promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Cristian Secoşan, Camelia Şucu, Mişu Negriţoiu, Cornel Marian, Florin Talpeş, Gabriella Pacso, Silviu Hotăran, Lorand Soares Szasz, Wargha Enayati, Marius Ghenea, Florentin Banu, Jean Valvis, Madi Rădulescu, Sorina Bradea, Amalia Sterescu, Adrian Florea, Ruxandra Băndilă, Adrian Cioroianu, Mru Patel, Felix Pătrăşcanu, Felix Daniliuc, Dorin Pena, Bogdan Balaci, Voicu Oprean, Mugur Frunzetti, Marius Ştefan, Gabriel Biriş, Dragoş Anastasiu, Mario Bruhlmann, Cristian Nacu, Mircea Albulescu şi mulţi alţii.

Bucureşti Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield Consulting. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *