Termeni și condiții

TERMENI ȘI CONDIŢII DE CUMPĂRARE PRODUSE ATELIERULDEPÂNZĂ.RO

  • INTRODUCERE 

Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui site web www.atelieruldepanza.ro (în continuare „atelieruldepanza.ro”/„Site-ul”/„Site-ul web”) şi plasarea de comenzi de produse prin intermediul acestui site web (denumiţi în continuare „Termenii”). 

Vă rugăm să citiţi Termenii, Politica noastră privind modulele cookie şi Politica noastră de confidenţialitate (denumite în continuare în mod colectiv „Politicile de protecţie a datelor”) înainte de a utiliza Site-ul web şi de a plasa comenzi prin intermediul acestuia. Prin accesarea atelieruldepanza.ro și utilizarea acestui Site web și/sau plasarea unei comenzi prin intermediul acestuia, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al Termenilor şi al Politicilor privind protecţia datelor și vă asumați angajamentul de a respecta acești Termeni, precum și Politicile privind protecția datelor. 

Dacă nu acceptați în mod integral Termenii și Politicile de protecţie a datelor, nu utilizaţi acest Site web. Aceşti Termeni pot suferi modificări. Aveţi responsabilitatea de a citi în întregime Termenii și Politicile privind protecția datelor, întrucât aplicabili vor fi Termenii și Politicile privind protecția datelor în vigoare în momentul încheierii contractului relevant sau în momentul utilizării acestui Site. Dacă aveţi orice întrebare referitoare la Termeni sau la Politicile de protecţie a datelor, ne puteţi contacta în orice moment utilizând formularul de contact (din pagina „Contact” a site-ului web).

  • DATELE NOASTRE

Vânzarea produselor prin intermediul acestei pagini web este desfăşurată sub numele de ATELIERUL DE PÂNZA de către SC ATELIERUL DE PÂNZĂ S.R.L., o persoană juridică de naționalitate română cu sediul social în București, str. Ispravnicului, nr. 33-35, sector 2, România, cu numărul de telefon 0735 215 451 şi adresa de e-mail: contact@atelieruldepanza.ro, număr de ordine în Registrul Comerțului: J40/8372/2011, cod unic de înregistrare RO 28823953.

  • DATELE DUMNEAVOASTRĂ ŞI VIZITELE DUMNEAVOASTRĂ PE ACEST SITE WEB

Informaţiile sau datele cu caracter personal pe care ni le furnizaţi vor fi prelucrate în conformitate cu Politicile de protecţie a datelor. Prin utilizarea acestui Site web și/sau plasarea unei comenzi de produse prin intermediul www.atelieruldepanza.ro, vă exprimaţi în mod expres și neechivoc consimţământul privind prelucrarea acestor informaţii şi date şi declaraţi că toate informaţiile şi datele pe care ni le-aţi furnizat sunt veridice şi exacte și că ați obținut acordul prealabil scris al titularului informațiilor și/sau datelor, în eventualitatea în care informațiile și datele pe care ni le furnizați prin intermediul Site-ului nu vă aparțin.

  • PROPRIETATEA CONȚINUTULUI

Conținutul prezentului website, inclusiv texte și imagini, informări scrise, marca și logo reprezintă marca înregistrată a Atelierului de Pânză. Este strict interzisă utilizarea oricărui conținut ce aparține Atelierului de Pânză, fără permisiunea în scris; 

  • DISPONIBILITATEA SERVICIULUI 

Produsele oferite pe acest Site web sunt disponibile pentru livrare numai pe teritoriul României. 

Dacă doriţi să comandaţi produse prin intermediul acestui Site web, din alt stat membru UE în afară de România, sunteţi binevenit să faceţi acest lucru; în orice caz, produsele comandate pot fi livrate doar la o adresă din România.

  • CUM SE ÎNCHEIE CONTRACTUL 

Informaţiile prevăzute în Termeni şi datele cuprinse în acest Site web nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitaţie la ofertă. Nu va exista niciun contract între dumneavoastră şi noi în legătură cu niciun produs până în momentul în care comanda dumneavoastră este acceptată în mod expres de către noi. Dacă nu vă acceptăm oferta, iar din contul dumneavoastră au fost retrase deja fonduri, acestea vă vor fi rambursate integral. Pentru a plasa o comandă, trebuie să urmaţi procedura online de cumpărare. După aceea, veţi primi un e-mail de la noi prin care se confirmă primirea comenzii dumneavoastră („Confirmarea comenzii”). 

  • DISPONIBILITATEA PRODUSELOR 

Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor sau materialelor – resturi textile (pentru gama Puzzletex) și a țesăturii din bumbac (natur sau reciclat). În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produse înlocuitoare de calitate şi valoare egale sau superioare pe care le puteţi comanda. 

  • REFUZUL DE A PRELUCRA O COMANDĂ 

Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acest Site web în orice moment, în mod discreționar şi/sau de a elimina sau modifica orice material sau informații de pe acest Site web. Cu toate că depunem toate eforturile pentru a prelucra întotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstanţe excepţionale care să ne oblige să refuzăm prelucrarea unei comenzi şi ne rezervăm dreptul de a proceda astfel în orice moment.

Nu vom avea nicio răspundere faţă de dumneavoastră sau orice parte terţă pentru eliminarea oricărui produs de pe acest Site web, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conţinut de pe acest Site web sau pentru neprelucrarea unei comenzi.

  • LIVRARE 

Produsele înscrise pe site-ul www.atelieruldepanza.ro vor fi livrate în termen de 3-5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii, cu mențiunea că livrarea se va realiza în toate zilele calendaristice, cu excepția sărbătorilor legale și a zilelor de weekend. 

Livrarea se va realiza doar prin serviciile oferite de către firma de curierat contractată de compania noastră. 

Tariful expedierii unei comenzi este de 12 lei (TVA inclus) în București și 21 lei (TVA inclus) pentru celelalte orașe ale țării. 

Sub rezerva dispoziţiilor din Articolul 6 de mai sus privind disponibilitatea produselor, ne angajăm să livrăm produsele în maxim 3-5 zile de la reînnoirea stocurilor. 

Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din diverse motive, cum ar fi personalizarea/confecționarea produselor, apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau întârzieri în livrarea produsul de către firma de curierat. 

Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare. 

În cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă adresăm rugămintea de a ne contacta pe adresa de e-mail contact@atelieruldepanza.ro

  1. IMPOSIBILITATEA DE LIVRARE 

Dacă nu putem să livrăm produsele din motive neimputabile nouă, după două încercări, comanda dumneavoastră va fi returnată la sediul nostru. Vă vom informa în scris despre locul unde se află coletul şi modalitatea, respectiv termenul în care îl puteţi ridica. Dacă nu vă veţi prezenta la locul de livrare, la ora convenită, vă rugăm să ne contactaţi pentru a stabili o altă dată de livrare. 

După 15 zile calendaristice din momentul în care comanda dumneavoastră este pregătită de livrare, fără să fi fost însă livrată din motive neimputabile nouă, vom considera că doriţi să anulaţi comanda, iar aceasta va fi anulată în mod automat. Ca urmare a rezilierii, vă vom rambursa toate plăţile primite de la dumneavoastră, dacă plata a fost cu OP sau card bancar, cu excepţia costului de livrare.  

Vă rugăm să reţineţi că depozitarea, transportul şi reluarea livrării care derivă din rezilierea comenzii vor presupune un cost adiţional care va fi suportat de către dumneavoastră. 

  • TRANSFERUL RISCULUI ŞI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR 

Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vă vor reveni dumneavoastră din momentul livrării, atunci când dumneavoastră intraţi în posesia produselor sau când o parte terţă desemnată de către dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor.

Dreptul de proprietate asupra produselor vi se va transfera dumneavoastră numai după ce primim plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, sau la livrare, în cazul plăților ramburs. Dreptul legal de proprietate asupra produselor ne va reveni doar în situația în care vom rambursa suma plătită de către dumneavoastră.  

  • MODALITĂȚI DE PLATA

Plata produselor se poate face cu cardul online, prin intermediul platformei Netopia sau ramburs doar cash, în lei. 

  • POLITICA PRIVIND RETURNAREA PRODUSELOR

13.1 Dreptul legal de retragere 

Dreptul de retragere

Durata de valabilitate a contractului (comandă) se desfășoară pe perioada preluării și prelucrării comenzii, respectiv: plasare comandă pe site www.atelieruldepanza.ro, pregătire și expediere produse, procesarea plătii de către vânzător. 

Condițiile de incetare a contractului sunt: 

  • La expedierea produselor si procesarea plății, în maxim 14 zile de la realizarea acestora;
  • În mai puțin de 14 zile de la expediere, in situația in care cumpărătorul își exercită dreptul legal de retragere. 

Potrivit OUG nr 34/2014, în cazul în care încheiaţi acest Contract în calitate de consumator, aveţi dreptul de a vă retrage din Contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a furniza vreun motiv. 

Perioada de retragere va expira după 14 zile calendaristice începand de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor. În cazul în care comandați printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs. 

Pentru a vă exercita dreptul de retragere din Contract, puteţi înştiinţa ATELIERUL DE PÂNZĂ, la adresa: București, Strada Ispravnicului, nr. 33-35, sector 2, România sau prin trimiterea unui e-mail la adresa: contact@atelieruldepanza.ro, utilizând o declaraţie neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail). 

Pentru a nu depăşi termenul limită pentru retragere, este suficient să ne trimiteţi mesajul dumneavoastră privind exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

Efectele retragerii 

Dacă vă retrageţi din acest Contract (comandă), vă vom rambursa contravaloarea pentru achiziția produselor, iar costul de livrare (pentru returnarea produselor) va fi suportat în totalitate de către dumneavoastră. 

Rambursarea se va realiza utilizând metoda de plată Ordin de plata, in contul IBAN furnizat de dumneavoastră pe e-mail. În orice caz, nu veţi suporta niciun comision ca rezultat al acestei rambursări. Termenul maxim la care puteți returna produsele este de 14 zile calendaristice. Nerespectarea acestui termen duce la imposibilitatea de returnare a produselor si recuperare a contravalorii acestora. 

 

Rambursarea sumelor o vom realiza în termen de cel mult 14 zile calendaristice, termen ce se calculeaza incepand cu ziua în care produsele au ajuns în sediul ATELIERUL DE PÂNZĂ (Strada. Ispravnicului, nr. 33-35, sector 2, București). 

13.2 Dispoziții comune

Nu puteţi anula un Contract (comandă) al cărui obiect este livrarea oricăruia dintre următoarele produse:

  • Produse Puzzletex (realizate din resturi textile pre-producție);

Produsele din gama Puzzletex nu se returnează dacă acestea au fost confecționate exclusiv pentru dumneavoastră. Această gamă se face doar cu pre-comandă, în funcție de disponibilitatea materialelor la momentul plasării comenzii, imaginea produselor afișate pe site fiind orientativă;

  • Măsti de protecție

Din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate sau spălate; 

 

Dreptul dumneavoastră de a anula un Contract (comandă) se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeaşi stare în care le-aţi primit, fără semne de uzură, spălare și purtare. Vă rugăm să returnaţi orice produs folosind sau incluzând ambalajul său original, precum și etichetele din carton și material textil. Trebuie să ne trimiteţi şi toate cutiile, etichetele, instrucţiunile/documentele (dacă există) şi ambalajele originale împreună cu produsul returnat. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilare, dacă nu este în aceeaşi condiţie în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. În consecinţă, ar trebui să aveţi grijă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră.

 

Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din comanda plasată, după verificarea pachetului de către reprezentanții ATELIERUL DE PÂNZĂ, rambursarea sumelor va fi refuzată.

 

13.3 Returnări de produse defecte 

În cazul în care consideraţi că produsul nu este conform cu Contractul (comanda), trebuie să ne contactaţi imediat pe mail contact@atelieruldepanza.ro, şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă. 

 

Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral şi vă vom informa cu privire la dreptul

de a vi se înlocui produsul sau de a vi se rambursa contravaloarea printr-un e-mail. Rambursarea sau înlocuirea va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform. 

 

În cazul în care produsele prezintă orice defect, vă vom rambursa contravaloarea integrală a acestora, precum și costurile de livrare pentru primirea produselor respective. Vă vom rambursa întotdeauna toate sumele folosind metoda Ordin de Plată pentru a efectua plata în contul IBAN furnizat de dumneavoastră pe e-mail. 

  • GARANȚIE DE CONFORMITATE

Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului ATELIERUL DE PÂNZĂ sunt produse noi, care nu prezintă defecte.  În cazul în care produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.

 

Te rugăm să acorzi atenție culorilor Produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.

 

Termenul maxim la care puteți returna produsele este de 14 zile calendaristice. Nerespectarea acestui termen duce la imposibilitatea de returnare a produselor si recuperare a contravalorii acestora. 

 

  1. MODIFICĂRI ALE TERMENIILOR ȘI CONDIȚIILOR

Vânzătorul este îndreptățit să modifice Termenii și Condițiile unilateral dacă este necesar să se adapteze modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.

În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.