Ai coordonat echipe de 5-10 oameni? Ai comunicat cu succes cu oameni din diferite medii sociale, inclusiv persoane cu dizabilități? Îți dorești să îți pui amprenta pe viitorul unei întreprinderii sociale?
Căutăm pentru atelierul nostru social un ambasador – un nou manager de program. În Atelierul de Pânză, producem sacoșe de pânză personalizare cu diverse mesaje și produse din deșeuri textile reutilizate – ambele reprezentând o alternativă sustenabilă pentru înlocuirea pungilor de plastic.
Specificul Atelierului de Pânză este că o parte din angajați sunt persoane cu dizabilități, care au învățat la locul de muncă să realizeze anumite activități pentru producția produselor textile sau finalizarea acestora, pentru livrarea către clienți.
Ne dorim să continuăm activitatea și să identificăm direcțiile care pot susține pe termen lung, economic și sustenabil, activitatea Atelierului de Pânză. Pentru asta avem nevoie de oameni cu idei creative și sustenabile.
Dacă vrei o astfel de provocare, crezi că poți aduce plus-valoare Atelierului de Pânză și îți dorești să coordonezi echipa acestui atelier social, află detaliile din fișa de post atașată și contactează-ne, ca să ne cunoaștem.
Ce vei face?
Vei avea rolul să coordonezi activitatea întreprinderii sociale SC ATELIERUL DE PÂNZĂ SRL. Te vei ocupa în principal de managementul financiar, vânzări și strângerea de fonduri pentru întreprindere, dar și de gestionarea per ansamblu a echipei din punct de vederea al deciziilor de structură de personal și administrativ. Vei colabora cu și vei avea ca subordonați asistentul operațional de proiect și echipa de producție, vei colabora și raporta continuu cu/către echipa de management ViitorPlus.
Ce experiență, abilități, cunoștințe căutăm?
- Experiență în coordonarea unei echipe (minim 3 ani în coordonarea unei echipe de 5-10 oameni; constituie avantaj experiența în interacțiunea cu persoanele din grupuri vulnerabile). Experiență profesională de relaționare inter-umană, cu bune abilități de: comunicator scris și vorbit, lider, coechipier, coordonare și dezvoltare a echipei;
- Abilități de management de proiect, capabil/ă să ducă la bun sfârșit mai multe activități în același timp, să prioritizeze și să ia decizii în timp scurt prin consultarea rapidă a factorilor implicați;
- Experiență în vânzări / fundraising, orientarea către parteneri, sponsori; bune abilități de prezentare a proiectelor în exterior;
- Persoana analitică, cu bun management financiar (aplicarea principiilor de eficientizare a costurilor), structurat și cu viziune de ansamblu.
Care sunt beneficiile tale?
- Pachet salarial conform contractului: fix+variabil;
- Susținerea din partea organizatiei in dezvoltarea personala si profesionala prin participarea la diferite evenimente, workshopuri si cursuri;
- Posibilitatea de implicare în alte activități ale asociației ViitorPlus.
Află mai multe detalii din fișa de post. Alte informații despre activitatea de până acum, pe www.atelieruldepanza.ro
Termen de aplicare: 05 mai 2018
Persoanele interesate sunt invitate să ne scrie pe hr@viitorplus.ro, să trimită CV (română/engleză) și o scrisoare de intenție în limba engleză, în care să descrie experiența relevantă pentru acest post.
Doar candidaţii selectați vor fi contactaţi pentru interviu și următoarele etape.
Lasă un răspuns